سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشک غروب

صفحه خانگی پارسی یار درباره

عاشق هست ولی.......

    نظر

السلام علیک یا اباصالح المهدی(عج)

سلام

 آقای نازنینم خیلی دلم برات تنگ شده چند وقتی دستم به نوشتن نمی رفت کم لطفی مرا ببخش.

دلم خسته ست مدتهاست هوای کربلای مولایم حسین(ع) را کرده...دلم سرد است هوای دل سنگین این مردم سرد می رنجانتم.....

گاهی سکوت،گاهی فریاد،گاهی اشک،لبخند دیگر بس است انتظار ....!!

خسته ام از دل مشغولی های دلم خسته ام خسته....؟!!

دیگر هیچ یک از مردم حرف یکدیگر را نمیفهمند همه ی ما رفتیم پی دلمان،اینجا تاریک است سرد است،عاشق هست ولی عاشقان همیشه تنها همیشه اشک باران همیشه خسته......فقط به عشق این دنیا عاشق هست به عشق دور شدن از دلها فقط عاشق هست

دلم خسته ست

 

برگرد یک عده به انتظار من میخندند

                   دستانی که به خون آلودست

                                   گویند که انتظار من بیهودست

 

                                                   اللهم عجل لولیک لفرج