سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشک غروب

صفحه خانگی پارسی یار درباره

منو ببخش....

    نظر

                                                بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا بقة الله(عج)

چقدر لحظه ها زود میگذرند  بدون اینکه زمان لحظه ای را برایم با یستد می رود

منو ببخش که لحظه ها گذشتند و یاد تو را از دلم گاه گاهی بردند

 منو ببخش آن لحظه که غفلت مغز و دلم را بهم گره زده بود و من جز حرف دل حرفی را شنوا نبودم

الهی ....! لحظه هایی که بدون تو می آیند و با لذتی گذرا از کنارم می گذرند را هیچگاه نمی خوام پس از تو می خواهم  برایم لحظه ها ی با عشق خودت که همیشه  ماندگاراست  را برایم رقم بزن ....دستانم را رها مکن و لحظه ای نگاه مهربانانت را از من مگیر من محتاج توام و روزی که در غفلت وجود تو باشم هیچم! الهی.... با وجود تو زندگی برایم معنا دارد لذت این زندگی را همیشه به این بنده حقیرت بده   

                           اللهم عجل لولیک الفرج